jafrikayiti
Ou di :''Men, si gouvène peyi d Ayiti te fasil konsa, pou di nou pa ta lwen deja ? "
Mezalô pouki politicien vle fe nou kwe ke yo kapab le yo deyô pouvwa e le kontrè le yo gen pouvwa, avek de fraz di jan " Je Veux et Je Peux". Le yo rive yo di JE Veux mais je ne peux pas"
Gouverner c'est prévoir a dit mon président récemment:
Je suis d'accord
Prévoir que l'opposition allait essayer de décrédibiliser les elections du 21 mai et du 26 novenmbre.
Prévoir que la communauté internationale cesserait de nous faire de la charité, ou de nous prêter de l'argent ke nou pa ka remet.
Prévoir que malgré tout cela nous aurons la pe nan tet la pe nan vant.
Haiti se yon peyi komik. Titid fe tout kanpay li sou la pe nan tet la pe nan vant, le li fi-n prezidan li bay tèm sa vag lap travay sou festivite 2004 ak alfabetization. Se tres noble l'alfabetization men e lot pwen yo lot promess yo?
Pouki mwen pa tande pale de refôm agrè Preval la ankô? li pat bon? tout kôb ki depanse ladan'l yo pa merite eksplikasyon? se poutan men-m pati politik la , min-m liv blan pati a?
Mwen pa konvejans mwen pa Lavalas, men si Lavalas ak Lavalas pa genyen suite dans les idées; nan ki sa mwen ka kwe.
Zero tolerans pou voye monté.
KAKAKOK
Nou manke prison, tribunal, avoca serie, jij serie, polisyé serie. Paske fok volè, Kriminèl gen yon bagay yo pè. Lè pa gen konsyans ak bôn volonté oblijé gen santion.
Zero tolerans pou enrichissement illicite, et indécent.
Zero tolerans pou manti: "le pep la grangou se vant politicien ki kôdé" Mezanmi mwen pa analfabet men mwen pa bet non plis.
Zero tolerans!