"Mes Frères et Soeurs, nous sommes le 14 juin 2002, voilà dans quel état se trouve notre classe Politique dans le pays". PUFFY
Je partage ta déception PUFFY. Mais une seule remarque: je ne suis pas sure qu'il nous possible de parler de "classe politique en Haiti" actuellement pour la simple raison qu'il n'y a aucune classe dans la façon de faire de nos hommes politiques.
N'est ce pas que de contestataire de ARISTIDE, de "tyoul" des colons, la CON - VER - GENCE se fait quemendeur du Pouvoir LAVALAS? Ils demandent des postes après deux ans de négociations? Yo sanble ti moun kap kriye pou kafe ak pen.
Nan yon reynyon ki te fèt pa bò isit sou politik nan AYITI, gen moun ki te pwopoze pou genyen yon twazyèm vwa, yon twazyèm pati pou mete yon Hola ant LAVALAS ak CONVERGENCE. Gen yon dam ki te leve epi ki te di nan langaj pa li: "pou ki nou vle kreye yon twazyèm vwa alòs ke ni LAVALAS ni CONVERGENCE pa trase okinn vwa? Nou pa wè de fòmasyon politik sa yo se de pil kaka ki ap fè konkou anba solèy pou wè kilès ki ap pi santi? ".
Se vre mo li anplwaye yo di anpil. Men mwen kwè dam sa a eksprime sa ki nan zantray li.
Elle dit tout haut ce que nombre d'entre nous pensent tout bas.