Single1,
Depuis ton depart rares sont les participants lavalas ou convergences qui m'ont pousse a un travail de reflexions serieuses. Il est beaucoup plus facile de repondre a une provocation par une autre que tout autres choses.
Je ne suis pas un membre de la convergence je suis tout simplement pro- convergence.Je ne veux plus d'Aristide .
Je sais depuis plus de 200 ans certains de nos parents, de nos gouvernements a force de " trenen " nan tout kapital, nan tout anbasad, nan oganizasyon entenasyonal yo kontribye pou mete pantalet Ayiti kote li ye jodia.
La culotte de notre pays est la ou elle est aujourd'hui ce n'est pas un accident.Ni se pa pase li tro gran. C'est parce que nos elites, nos classes dirigeantes desann pantalet peyi ak fos pou gratis ti cheri e yo pa janm sonje yon jou renouvle stok la.
Mais apres le 16 dec ,makout, lavalas, HAITIENS en jeneral te vle leve eskanp figi peyi-a.Nan yon mwatye jounen N.Y kolekte 1.5 milyon, miami 1/2 milyon nan yon mwatye jounen.N'etait-ce pas le debut de l'espoir ?
L'annee derniere meme apres deux mois de motivation lavalas paka fouti kolekte 12mil dola pou yon koz noble tankou alafabetizasyon la nan miyami. Menm pwop fanatik yo pa fe konfyans.
Je comprends les gens qui ont choisi d'etre lavalas ou qui refusent de denoncer le mal, mais l'applaudir c'est un crime !
1- Vous voulez le depart d'Aristide: Comment?
Koudeta? Presyon politik men'm jan ak Venezuela? Eleksyon avan le pou Prezidan? Demisyon? Voye Aristide an exil? Arete misye epi mete li nan prizon? etc ....
Single1'
Ce n'est pas un secret pour personne j'aimerais le depart d 'Aristide ! Tu connais deja toutes les raisons .
Koudeta C'est le language militaire et le language de l'institution electorale ;donc Single dans une analyse serieuse il serait insense de l'evoquer.
Presyon politik:ap toujou genyen presyon politik ; te genyen avan Aristid, genyen'l pandan ap toujou genyen'l apre'l .
Mwen pa janm pale de demisyon mwen toujou estime pou genyen yon demisyon fok te genyen yon misyon. Eleksyon avan le wi !Mwen kwe nan yon eleksyon jeneral pou pemet peyi repwann souf li apwe l'ouragan Aristid.Mwen pa kwe yon eleksyon byen fet ou pa ap rive plase pantalet Haiti jouk nan fouk .Mwen pa kwe li ka desann pi ba .
Ekzil , mete nan prizon ! Mwen nan dyalektik politik nou evoke constitisyon pou nou di li ka ale anekzil , mwen kwe pou echape pwovizwaman anba kod la jistis se li menm kava chwazi rout sa-a.
Pwizon le monanta genyen yon jistis djanm yon kou siperye serye kap mande koman yon nonm fe antre ak 400 dola nan pale pou soti milyone JBA pap genyen plas okenn lot kote ke l'inivesiti Cliford Larose.