Le danger est encore plus grave quand certains individus laissent la folie occupe plus place que la raison en proposant des solutions retrogrades et absurdes.Ils sont des nostalgiques. Dikati wi si nou vle "se an chalkalis " jan lap fet la ' OFISYALIZE L
NOU PA GRENN POU SA. NOU se yon bann lach. Kote nou teye lo Cedras tap ekstermine tout lavalasyen yo?
Comment voulez- vous aujourd'hui certains individus qui passent presque toute leur vie ici USA, au Canada et en Europe qui appellent la police pou 2 chats kap lanmou nan do kay yo pensent pouvoir retablir officielement la dictature en Haiti. Ne parlons plus de l'occupation " l'occupation, les ambassades sont des betes noires quand ceux sont les autres. je les appelle des maturbateurs periode. Natinaliste ????????? exigence pour les autres ils habillent a l'europeen, mangent a l'italien, vivent a l'Americaine,font l'amour a la chinoise pourtant ils sont des nationalistes. Croyez-moi BLUFF.
Pensons un de ces hommes etaient des conseillers du cabinet d'un tiran comme Aristide Fort dimanche serait rempli a craquer et "kle caho yo tava ale bouche flev atibonit " C'est effrayant ce qui peut se passer dans la caboche d'un fanatique ! C'est pourquoi au matin du 17 dec personne aucun lavalassien n'a ose dire NON !
Aujourd'hui ils veulent retablir l'ordre . En jettant les opposants en prisons ou en les accusant de PALESTINIENS.
Si c,est en disant non a la dictature des chimeres, en disant non a l'impunite, en disant non a la corruption, en disant a la cocaine,non a un pouvoir personel,non au cult de personalite On m'acuse de " PALESTINIEN ' d'Ismery " je suis fiere' et si on me reserve le meme sort que les ISMERY je serai encore plus fiere.
Je n'aimerais pas leur fin. C'est pourquoi je le dis et je repete
POuki sa li pate mouri nan fresino li ta mouri en ero
Pouki sa li pate mouri nan koudeta a li ta mouri en homme d'etat.
Plis la dire se plis lap fini pi mal.
Lavalas ne pi konsilyan pase nouvo konveti, paske sa ki resikle yo. Neg kite nan tout bouyon mimi avan yo. Yo pa pran koule se pou yo touye , se pou yo rache.
Yo jou kon jodia laverite genyen pou eklate se le sa e selman na konnen vre lavalas ak vre aysyen.
Se yon ti.........lach ki pa janm goumen se sa ki fe yo arogan konsa. yo kont tout negosyasyon, yo pa konprann menm sa yo rele trev.
Mesi jaff ak Marc te nan peyi yo ( USA ) le 17 dec dernier dega yo ta plis . konm intelektyel menm pou liv yo rele amwe.
Debat yo pa sou la palestine se AYITI TOMA yo ye. POU GENYEN REZON FOK GENYEN LETA " NASYONALIS KAP DEPANZE YO VOUM JAN BAY BLAN POU SEKIRITE "MENM A TOUFE LAVALAS YO LI PA FE KONFYANS' * LE YO TAP CHACHE TI VAGABON ARISTID OKAP LA YVON SEL PATE GENYEN POU TE PROTEJE'l .JODIA GENYEN LAJAN DROG TI MAL KA PYE BLAN< SOUFLANCHOU FE LA BOU>
MWEM MADE YON TREV SI NOU PA BALI MAP METE ANPIL KAKAPE DEYO> MWEN DEJA SEZI KONNEN ARISTID AK GAYO AP TETELANG!
Si se pou mwen nou met fout touye yo tout lavalas pa janm rekonet mou ki fe yo byen . Wi mwenmem NOU NAN TOUT KALITE DANGE SOU vle kite ti mal bloffe ou se zafe ki gade ou. KAKAKOK PA PRAN BLOF NAN MEN LAVASYEN RESIKLE >POU ENFOMASYON NOU KAKAKOK PA YO NON NOUVO si NOU TE KONN GOUMEN NOU TAP KONNEN > GENYEN NEG SOU FORUM SILA KI KONNEN KI NEG RELE KAKAKOK LA> Ti pe a, lo li tap goumen, lo li te reprezante yon bagay te konnen tre byen KAKAKOK > KAN LI TANDE KAKAKOK LI FEMEN DJOL LI >hwb4 hwb4 hwb4
*IL EST TEMPS QUE LA RAISON REMPLACE LA FOLIE !*