Search the Web 
Subjects: 30,675 | Messages: 65,601 | Mp3s: 0 | Videos: 103 | Members: 17,133 | Online: 37 | Newest : Haitistream
Haitiwebs Home english  français  faq  contact us
Go to Haitiwebs Chat
Calendar Search Mark Forums Read
Ce Qui se Passe en Haiti Chaque jour nous avons des nouvelles différentes sur Haiti. Faites part de votre opinion
New version is up
Registration and new posts are being accepted at http://www.haitiwebs.com
Welcome to the Foire d'Opinions Haitiennes forums.
You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!
If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.
Upcoming Events for the Next 3 Day(s) Private calendar events are seen only by member who owns calendar
Calendar
: December 3rd
Latest Top News ::.. November 28 - La femme d'un commissaire de police enlevée et exécutée November 28 - Boulos réhabilité par le Sénat Wal-Mart (Haitian) Employee Trampled to Death Choléra: 389 morts au Zimbabwe, l'épidémie prend une "dimension régionale" November 21 - Entretien Preval-Obama Patrick Gaspard: Obama's Political Director Décès d'une éminente éducatrice spéciale et féministe haïtienne Grande gueule et bonne conscience Le Génie scolaire s'en lave les mains Clairmélie Noga, une histoire, une vie

Follow up

Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 10-04-02, 12:10 AM
KAKAKOK's Avatar
KAKAKOK KAKAKOK is offline
Myotonic Dystrophy

KAKAKOK's Blog
KAKAKOK is on a distinguished road
Reunion ! Complot Lavalassien Pour Inculper Marc Bazin !

DE SOURCES LAVALASSIENNE " MARC BAZIN DEVRAIT ETRE ARRETE DANS LES PROCHAINES HEURES. REF LE DEPUTE DE ST MARC " IL SEMBLE QU'ON AURAIT TROUVE UNE LETTRE DE MARC BAZIN DANS LA POCHE DE PROSPERE AVRIL
C'EST PEUT ETRE CE COMPLOT QUE LE DEPUTE DE ST MARC AMANUS DENONCAIT A LA RADIO .
ENCORE UNE FOIS JE NE SAIS VRAIMENT LEQUEL DES DEUX NOTRE ST MARC ET JAN VONT SUPPORTER ? ARISTIDE OU BAZIN ?
Old 10-04-02, 12:43 AM
Ayibobo's Avatar
Ayibobo Ayibobo is offline
Junior Member

Ayibobo is on a distinguished road
kakakok pitit kimoun ou ye monkompe? petet mwen rekonet ou
Reply With Quote
Old 10-04-02, 01:44 AM
Ayibobo's Avatar
Junior Member

monkompe, mwen ta rinmen ginyen 5 etwal tou, kisa pou mwen fe? kisa ou ye dan fowom nan? se ou ki responsab site la. mwen we non ou tou patou nan fowom nan monkompe.
Reply With Quote
Old 10-04-02, 06:02 PM
Bon Paulo's Avatar
Bon Paulo Bon Paulo is offline
ok

Bon Paulo is on a distinguished road
Ayibobo,
Fok ou travay pou ou gin yin etwal tou, pou gin yin galon tou.
Si ou vle gin yin etwal tou, sé yon sel bagay: mété pawol a-tè.
Reply With Quote
Old 10-04-02, 06:24 PM
Marc Henri's Avatar
Marc Henri Marc Henri is offline
Registered User

Marc Henri's Blog
Marc Henri is on a distinguished road
L'extase anti-lavalas de Kakakok

Il jouit et il se sent épanoui et on dirait qu'il vit pour parler de lavalas et de son fantasme aristidien. Mon cher ami, lâches donc les lavalassiens,concentres-toi sur l'élection à venir. Par ailleurs, J'ai appris que tu es un candidat sérieux aux prochaines elections. Je dois te dire que Tu as déjà mon vote! Je vote kakkakok
Vive Kakakok ,
Old 10-04-02, 06:51 PM
Gisèle's Avatar
Gisèle Gisèle is offline
Junior Member

Gisèle is on a distinguished road
moin pa beaucou inmin kakakok, mè min rayi ou marc henri. min rayi ou a on fos. pas`kè ou se on sousou pou aristide. é ou pé ka pensé pou ba zôt lòd pou zôt pé pa ékri kont papa à ou aristide. cè pou kakakok kontinié palé kont aristide. pas`kè malandrèn sa pé pa églé à rien pou péyi a.
Reply With Quote
Old 10-04-02, 07:22 PM
Marc Henri's Avatar
Marc Henri Marc Henri is offline
Registered User

Marc Henri's Blog
Marc Henri is on a distinguished road
L'amour commence souvent par la haine et finit dans le bonheur. Toutefois,cela ne veut dire que je suis en amour avec vous. Loin de là. En tout cas, si vous êtes une femme ,je vous dirai que j'adore les femmes haitiennes et si vous êtes un homme , je vous tends la main.
Old 10-04-02, 10:58 PM
Ayibobo's Avatar
Junior Member

ki pawol moin sipoze mete ate mister? eben dako kakakok
na pale plita
Reply With Quote
Old 10-05-02, 06:15 AM
nick lakay's Avatar
nick lakay nick lakay is offline
Junior Member

nick lakay is on a distinguished road
mwen kontan nou tout ki rankontre nan fason sa pou nou pale ou bin radote de politik. An nou di yon bagay serie ou panse Aristide pap fe tout tan lan sou pouvwa. Gade pou we Aristide se yon nonm Bondie beni. kiles prezidan ki pati an ekzil ki retoune sou pouvwa anko sa se gwo mirak. tout les gens de con ver ou we kap bat ko you se pa an yen yap vin regle. Opinion pa mwen, mwen ta pi bon pou bay Aristide le pou fin fe mandal la, epi pandan yo convergens yo ka minnin kanpay nan yon fason pou ede pep la pase pou fe pep la ap soufri konsa.
Reply With Quote
Old 10-05-02, 06:20 AM
nick lakay's Avatar
nick lakay nick lakay is offline
Junior Member

nick lakay is on a distinguished road
ki le, ki jou, na we neg va mete tet yo ansam pou yo regle bagay serie. Ala bel sava bel le nou va we sa a fet. Depi vin mwen tande yap pale de ayisien mwen pa jam we ni tande ke neg nwe chita negosie yo pwin politik ki ka benfisie pey yo ou bin limanite.
Ala kote ras gen defo.
Reply With Quote
Post New Thread  Follow up
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:
Advanced Search
Display Modes
Posting Rules