11-06-02, 08:30 PM
|
 |
ok
|
|
|
|
Viol d?une fillette sous le couvert du vodou
Savanette ? « Une petite fille de 12 ans a été VIOLEE par un homme âgé, qui s'appellerait Gabriel Toussaint, à la fin de la semaine écoulée. Selon les proches de la victime, elle aurait été très sauvagement traitée par son agresseur. D'après plusieurs habitants de la région, CE SERAIT SATAN QUI AURAIT PROVOQUE UNE TELLE CHOSE, car M. Gabriel est un personnage respecté et respectable et en plus un fervent Chrétien. Les parents de la victime pour leur part déclarent que " c'est Satan aussi qui lui a dit de s'enfuir ". En tout cas, jusqu'à présent le présumé coupable reste introuvable ». (1)
Qu?en pensent les intervenants de ce forum ?
(1) Haitipressnetwork du 5 novembre 2002
|
|

11-06-02, 11:01 PM
|
 |
Myotonic Dystrophy
|
|
|
|
BON,
KI SA KKKOK PANSE ? PEMYEMAN SA BYEN FE KAKAKOK MAL POU TI FIYET LA ! KKKOK KWE KE SATAN OU PA SATAN TI MALEREZ KA JWENN JISTIS.
KOM SE DEBA SERYE AN NOU POZE KEK TI KEKSYON ?
KI LAJ PESONAJ LA ? SI PESONAJ LA NAN LAJ KOTE LI TA DWE PEDI " VIRILITE " MOVEZ LANG TA KAPAB ATRIBIYE KOZE SA A A VOODOU . DAPWE NEG KI MATON NAN SYANS SILA , GENYEN LES ZANJ KI DEZOD ANPIL.
ANTOUKA KAKAKOK TA SWETW YAP CHACHE TOUT BON OTE ZAK SILA . SE MOUCHE A SEL KI KA EKSPLIKE ZAK SAL SILA !

11-07-02, 07:43 AM
|
|
|
Bon Paulo,
Pourquoi associez vous ce concepte de Satan avec la religion vaudoue.
Satan n'existe pas en Vaudou.C'est un concepte chrétien.Mème pas chrétien parce que c'est une invention des Babiloniens.
Les religions cubaines et brésiliennes sont beaucoup plus africaines que la religion haitienne.Pour sur vous n'entendrez pas la mention de Satan dans ces religions.
Ce violeur est juste un vulgaire criminel que la police doit poursuivre et appréhender.
|
|

11-07-02, 01:34 PM
|
 |
Myotonic Dystrophy
|
|
|
|
Jan,
parlant de tolerence, ta position a l'encontre de ce viellard devrait etre la meme contre tous les corrompus,les malfaiteurs, les menteurs,les dealers,les oganisteurs d'elections trucquuees, des apatrides et des detourneurd de fonds etc. nan nenpot kan moun sa yo trouve yo !
antouka jan se tres bonne position !

11-07-02, 04:50 PM
|
 |
Registered User
|
|
|
|
|
M'pap pren sa!
Paulo,
What happen to the little girl don't have nothing to do with voodou. The man need to be punish for what he did. He is just using satan name pou'l pa peye dwa.

11-07-02, 06:28 PM
|
 |
ok
|
|
|
|
Jan,
Je reconnais qu'après avoir posté ce message et réflexion, que l'intitulé de ce sujet devait être : LE VIOL SOUS LE COUVERT DE LA RELIGION.
J'admets que je n'avais pas à pointer du doigt directement le vodou. J'en conviens.
|
|

11-07-02, 06:37 PM
|
 |
ok
|
|
|
|
Karizmua, Kakakok,
Ok pour les réponses. Attendons celles des autres
|
|

11-07-02, 09:19 PM
|
|
|
|
Ce veillard n'est qu'un criminel qui doit conparaitre devant la justice. Parce qu'il a dit que c'etait satan qui est responsable n'a rien a voir avec le vaudou. Il y a des criminels dans tous les religions. Tres recent, aux Etats-Unis, il y avait un scandal dans l'eglise Catholique, ou les pretres s'amusaient a coucher des petit garcons et filles. Personne n'a oser dire que la religion chretienne ou catholique est responsable. .
|
|

11-08-02, 12:49 AM
|
|
|
Arete kadejakè a, jije li, flank li nan prizon !
Men, annatandan yo jwenn kriminèl san wont sa a, se pou otorite nan zòn kote tilezanj lan viv trajedi sa a ba li tout sipò ki posib pou sante fizik ak mantal li. Yon timoun 12zan se yon ti kreyati frajil ki apenn koumanse ap konprann ke tout granmoun pa respektab....yon dram konsa ap make li pou lavi. Men, si li jwenn bon ankadreman, li ka transfòme dram sa a an eksperyans pou pwoteje tèt li epi ede lòt moun pwoteje tèt yo pi douvan.
Pou koze itilize sipèstisyon pou kouvri krim li fè a, sa montre senpman ke zak kadejak se kichòy ke lach san kolònn vètebral sèl ka kontanple.
Malbourik sa a ta met te gen 99 an se pou yo mare li tankou kochon, al lage nan yon twou pou li reflechi pou rès vi li.
|
|

11-09-02, 01:14 AM
|
 |
Myotonic Dystrophy
|
|
|
|
Mon vye Jaf,
Ou pa janm osi korek konsa nan je kakakok e pozisyon konsa pou tout sitoyen te genyen lo yo prensip vyole nan peyi'l.
M'rete kwe si nouvel te di vye gason an se te yon manb enflyan konvejans oubyen yon eli lavalas reaksyon yo pa tap men .
poutan zak pa chanje !
mwen kwe nou ta dwe genyen menm pozisyon sila lo yon nonm fe koken nan eleksyon deye majorite absoli ,nou ta dwe mezire nan menm manite neg nou eli pou veye sou bon mach enstitusyon nou yo, ki kite yo fini pouri. Menm atitid la ak Opozisyon kak maniganse koudeta, konplo kont peyi apwe yon bon eleksyon. Menm kout batonan ak vakabon kap fe kouri fo rime pou destabilize yon govenman nasyonal,lejitim e legal.
Nou paka kiteyon dwa osi sakre nan men men yon ti tire de kont, yon ti esevele yon aswafe deye pouvwa ak riches fasil.
peyi pa yon komin ni paraws leve kanpe li jou !
menm nou ki dwa ouvri gran goj nou pou nou made REbu kote li te ye ? generasyon demen pral fout mande nou tou ki kote nou teye nou te yon tout pouvwa sila san kontrol, san kritik !
LEVE KANPE LI JOU !
| Thread Tools |
Search this Thread |
|
|
|
| Display Modes |
Linear Mode
|
Posting Rules | You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code is Off Points Per Thread View: 2.00 Points Per Thread: 15.00 Points Per Reply: 5.00 |
|
| |