Subjects: 30,424 | Messages: 64,972 | Mp3s: 972 | Videos: 103 | Members: 16,724 | Online: 206 | Newest : OmikeLeli
Foire d'Opinions Haitiennes english • français • register • faq • contact us
Go Back   Foire d'Opinions Haitiennes Haitiwebs Women Celebrity Stuff
    Register   
Welcome to the Foire d'Opinions Haitiennes forums.
You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!
If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.
Celebrity Stuff In Celebrity Stuff the latest News and Entertainment from Hollywood Gossip, Entertainment News and Celebrity Gossip.
Latest Top News ::.. Où est passé le Nouveau Contrat Social du groupe des 184 ? Boulos, vous nous manquez! Le Grand Sud démasqué Quatre policiers mis en isolement Les perles sont éternelles MIAMI / Un concert pour venir en aide aux sinistrés d'Haïti ! Le Marché en fer ou marché Vallières : une nouvelle catastrophe… annoncée ! La promotion socio-économique des femmes via Internet A quand le renouvellement du tiers du Sénat? Appel urgent! pour voler au secours d'Haïti

Comment

LinkBack Article Tools Search this Article Display Modes
default.gif Rama Yade, la «Condi Rice» de Nicolas Sarkozy
  #11 (permalink)  
Old 07-03-07, 08:26 PM
TiCam's Avatar
TiCam TiCam is offline
La plus belle

TiCam has a spectacular aura aboutTiCam has a spectacular aura aboutTiCam has a spectacular aura about
news Rama Yade, la «Condi Rice» de Nicolas Sarkozy

(France-Politique-Minorités-Rama Yade)
Cette jeune Française, d'origine sénégalaise, Rame Yade, est la nouvelle secrétaire d'État aux affaires étrangères et aux droits de l'homme de France. Car, écrit le journal «Le Monde», le président «Nicolas Sarkozy voulait sa Condi...
Reply With Quote
  #8 (permalink)  
By TiCam on 07-04-07, 10:49 AM
Okay ti pap. Bon je vais dans un BBQ, je dois preparer un dessert. J'adore le chocolat alors je prepare ce dessert dis moi ce que tu en penses "marquise au chocolat", le favori d'un ami.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
  #9 (permalink)  
By Al Saqr on 07-06-07, 03:56 AM
J'adore la marquise au chocolat.... Elles sont absolument délicieuses !
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
  #10 (permalink)  
By TiCam on 07-06-07, 07:57 AM
Wink

D'accord Al. La marquise au chocolat a ete un succes!
Reply With Quote
  #11 (permalink)  
By Al Saqr on 07-06-07, 05:22 PM
C'est normal ! En elle-même elle est déjà géniale mais si en plus c'est toi qui la prépare
Reply With Quote
Post New Article  Comment
Article Tools Search this Article
Search this Article:
Advanced Search
Display Modes
Posting Rules