Subjects: 29,769 | Messages: 62,785 | Mp3s: 943 | Videos: 103 | Members: 16,328 | Online: 184 | Newest : deputedesdunes@yahoo.fr
Haitiwebs Home english  français  register  faq  contact us
Go to Haitiwebs Chat     Register   
Calendar Search Mark Forums Read
Welcome to the Foire d'Opinions Haitiennes forums.
You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!
If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.
Latest Top News ::.. Is this the last stand for globalisation? Un '' DSNCRP'' pour qui et comment? Michèle Pierre-Louis saute un premier écueil Meat habit is fueling world famine La candidate au poste de premier ministre polarise Haïti Temporary Protected Status for Haitians -Petition Si elle dément, je m'abstiendrai, si elle ne dit rien, je voterai contre. Un gazoduc entre la République dominicaine et Haïti Please stop depositing money into bank account of people acting on hehalf of FHF Quebecois: 20,000 spectateurs au Festival Haïtien

Seminaire Des Maires A New York

Calendar: Public Events Calendar
americanskills
Registered User

04-29-08 to 04-30-08 08:00 AM to 06:30 PM

Bonjour,
J’ai le plaisir de vous informer que American Skills Management cabinet de formation base à New York aux Etats-Unis www.american-skills.us ,organise du 29 au 30 avril 2008 un séminaire de formation à l’intention des maires du monde. Le thème de ce séminaires est « Municipalités et développement : enjeux et défis des jumelages et des partenariats entre municipalités du monde et municipalités américaines »
Je voudrais donc par la présente solliciter votre concours afin que cet événement soit largement diffuse auprès des maires et acteurs du développement municipal dont vous avez connaissance en Haïti. Vous trouverez toutes les informations relatives a ce séminaire sur le sitewww.american-skills.us/seminaire
Je souhaite aussi avoir les adresses email ou des site des mairies de Haïti ou de certaines associations de maires locales.
Je reste à la disposition de tous et de chacun de vous pour toute autre information complémentaire,Tout en vous présentant mes vœux les meilleurs pour 2008, veuillez agréer, Madame, Monsieur , l’expression des mes salutations distinguées.
Jean Claude MVODO
Chairman & CEO
American Skills Management
Po.Box 1742 New York , NY 10163 USA
Tel : + 1 646 726 7859
Email : newyork@american-skills.us
www.american-skills.us

There are 0 people enrolled for this event:

Nobody yet

There are no replies to show.
Post New Thread  Follow up
Thread Tools Search this Thread