Search the Web 
Subjects: 30,675 | Messages: 65,601 | Mp3s: 0 | Videos: 103 | Members: 17,130 | Online: 67 | Newest : ticoloco
Haitiwebs Home english  français  register  faq  contact us
Go to Haitiwebs Chat     Register   
Calendar Search Mark Forums Read
New version coming up
Please avoid posting for one day or two. A new site is coming up and database has already been transfered....All new posts/registrations will be lost
Welcome to the Foire d'Opinions Haitiennes forums.
You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!
If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.
Upcoming Events for the Next 3 Day(s) Private calendar events are seen only by member who owns calendar
Calendar
: November 30th
Latest Top News ::.. November 28 - La femme d'un commissaire de police enlevée et exécutée November 28 - Boulos réhabilité par le Sénat Wal-Mart (Haitian) Employee Trampled to Death Choléra: 389 morts au Zimbabwe, l'épidémie prend une "dimension régionale" November 21 - Entretien Preval-Obama Patrick Gaspard: Obama's Political Director Décès d'une éminente éducatrice spéciale et féministe haïtienne Grande gueule et bonne conscience Le Génie scolaire s'en lave les mains Clairmélie Noga, une histoire, une vie

Follow up

Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 06-21-07, 05:26 PM
tilezanj's Avatar
tilezanj tilezanj is offline
Registered member

tilezanj is on a distinguished road
kom ki dirai, kouniea sikolog la tounin kafe ak alam klok?
lem te piti, mwen te gin pwoblem leve nan kaban ale lekol. Me depi se te ale nan lan mer ou nan voyaj, depi 5h di matin mwen sou pie

Last edited by tilezanj : 06-21-07 at 05:28 PM. Reason: Automerged Doublepost
Reply With Quote
Old 06-21-07, 05:46 PM
ralafontant's Avatar
ralafontant ralafontant is offline
Senior Member

ralafontant's Blog
ralafontant is on a distinguished road
W'a di tou ke nou pa bezwen kalkilatris paske nou ka fe kalki mantal. Mon cher, les professions naissent et evoluent afin d'ameliorer notre quotidien. Le monde a toujours existe et l'homme a toujours eu la force de s'y adapter. Pour s'adapter, l'homme est doue d'une intelligence qui lui permet de comprendre ce qui l'entoure. Mieux on comprend, et mieux on s'adapte : ainsi de la philosophie a emerge la science lorsque les hommes ont trouve de meilleures manieres de modeliser la nature. De la meme facon, on est passe de la logique du baton a la psychologie pour mieux aider les hommes a confronter les problemes quotidiens. Tilezanj, egzanp ou montre a se yon tre bon egzanp ke m'kwe ke yon sikolog ta ka itilize. Men san ou pa rann kont se sikoloji w'ap fe : si ou pouse argument an w'ap we tou senpleman ke se motivasyon ou te manke ki fe ou te toujou pare pou ale nan lan me men ou pa t'ka pare pou lekol. Men ou te gen dwa pa menm rann ou kont de sa tou, nan ka sa a sikolog lan ap ede w' rann ou kont de sa e l'ap ba ou des moyens autre que le baton pou ke ou vin pi motive pa lekol!! Pa bliye ke bagay lekol la, se yon egzanp li ye pou ilustre anpil lot sitiyasyon.
Reply With Quote
Old 06-21-07, 05:53 PM
tilezanj's Avatar
Registered member

Mon che, kelke swa sa sikolog la ta dim, mwen te deja konin ke lekol la pat interesem. Manman mwen pat bezoin peye on moun for the obvious.
Mwen te lekol Saint Louis. Le sikolog la dim fe on desin, kom pi intelijan e kem te bezoin kite Saint Louis, mwen desine on ti tonton ak soutane epi mwen fe on riz la raj e pran bat tonton a. Tousa ak lespwa ke sikolog la ta di manman mwen ke fre Saint Louis tap TROMATIZEM. Deven pam, sa pat mache.
Tou sa pou diw ke sikolog la se on perte de temps. Ti moun toujou ap ka fe sikoloji sou tet sikolog la.
Mwen sonje on le mwen kanpe sou tet klinik la map tire zanmand deye dokte a epi map danse "A ba Saint Louis".
Sel sa ki te resi kalme vite se te komandan a.
Reply With Quote
Old 06-21-07, 06:00 PM
ralafontant's Avatar
Senior Member

ralafontant's Blog
Mwen pa ka di w'plus, m'epuise tout argument m'yo men mwen di w' ke bagay yo evolye depi ane 80 yo. Se yon sikolog sel ki pou ta vin dekri job li pi byen ave nou pou nou konprann ki utilite l'nan sosyete a.
Reply With Quote
Old 06-21-07, 06:01 PM
tilezanj's Avatar
Registered member

Ou sanble ou gin kek fanmi ou zanmi ki sikolg?
Reply With Quote
Old 06-21-07, 06:07 PM
ralafontant's Avatar
Senior Member

ralafontant's Blog
lol non m'pa genyen tilezanj e jan m'di w' la li pa t'ap janm vin nan lide m' pou al konsilte sikolog ni okenn dokte d'ailleurs (a moins d'un accident tres grave). Se konsa m'ye men objektivman, m'panse ke sikolog se yon metye ki fe preuve li men m'ap tann yon sikolog vin pale ave nou pou li di nou sa l'panse.
Reply With Quote
Old 06-21-07, 06:20 PM
tilezanj's Avatar
Registered member

Soyons serieux. Ou pap atan ou a se ke on sikolog ta vin sou sit la pou explike nou ke se volo yo ye, ke yo pap vreman regle anyin pou peson?
Ou tou konin ke li pwal di nou ke se pli gwo syans ki ekziste mon che.
Reply With Quote
Old 06-21-07, 06:26 PM
ralafontant's Avatar
Senior Member

ralafontant's Blog
mwen kwe ou konnen ke m'p'ap pran argument sa yo nan men l'! Mwen gen dwa menm pi du ak sikolog la ke ou menm si li pa pote argument valable!!
Reply With Quote
Old 06-21-07, 06:33 PM
tilezanj's Avatar
Registered member

Quote:
Originally Posted by ralafontant View Post
mwen kwe ou konnen ke m'p'ap pran argument sa yo nan men l'! Mwen gen dwa menm pi du ak sikolog la ke ou menm si li pa pote argument valable!!
kidonk ou tap bay sikolog disiplin? Kouniea mwen konpran ou.
Reply With Quote
Old 06-22-07, 11:51 AM
karizmua's Avatar
karizmua karizmua is offline
Registered User

karizmua is on a distinguished road
Sikologi se yon nan profesyon ke'm panse si yon moun pa prale nan recherche ou bien pran avek yon lot sujet li vreman pa gen influans. Nan societe nou, specialman lakay messieu yo, yo pa tro fin supote ide a. Apre dantis, sikolog gen reputation pou profesyonel ki tuye tet yo anpil.
Mwen panse yon sikolog ki gen experiens nan situation approprie e ki gen ase de resous pou pote yon changeman kapab ede anpil.
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:
Advanced Search
Display Modes
Posting Rules