Search the Web 
Subjects: 30,424 | Messages: 64,972 | Mp3s: 973 | Videos: 103 | Members: 16,720 | Online: 194 | Newest : louctscousy
Haitiwebs Home english  français  register  faq  contact us
Go to Haitiwebs Chat     Register   
Calendar Search Mark Forums Read
Elections & Insecurity (anonymous posting allowed) - Certains Haitiens désespérés pensent que même si on arrivait à des élections dans le climat de violence actuel en Haiti, cela ne changerait rien à lá dégradation galopante que nous vivons. D'autres s'y accrochent pourtant... Alors qu'en pensez-vous d
Welcome to the Foire d'Opinions Haitiennes forums.
You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!
If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.
Latest Top News ::.. Où est passé le Nouveau Contrat Social du groupe des 184 ? Boulos, vous nous manquez! Le Grand Sud démasqué Quatre policiers mis en isolement Les perles sont éternelles MIAMI / Un concert pour venir en aide aux sinistrés d'Haïti ! Le Marché en fer ou marché Vallières : une nouvelle catastrophe… annoncée ! La promotion socio-économique des femmes via Internet A quand le renouvellement du tiers du Sénat? Appel urgent! pour voler au secours d'Haïti

Follow up

LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1 (permalink)    
Old 04-23-03, 12:41 PM
jafrikayiti jafrikayiti is offline
Senior Member

jafrikayiti is on a distinguished road
Wi Fòse Lafrans Deremete n 21 Milya a, men....

Onè konpatriyòt,
Pandan OEA ap ede nou gaspiye tout enèji nasyon an nan simagri negosiyasyon ralba, kisa nou remake k ap pase?
Men 2004 rive sou nou epi tout mouvman, tout enstitisyon, tout sektè fann miyèt moso. Nou kwè se yon koensidans?
Pou di se pa paske noumenm Ayisyen nou toujou aksepte jere "l'urgence telle que définie par autrui"?
Vwalatilpa, jounen jodi a, lòt nèg nwa toupatou sou planèt la, menm kèk blan franse ki gen konsyans, pi enterese fòse Lafrans deremete dividal lò li te vòlò nan men pèp Ayisyen an (Durban, Barbados etc...) ke pwòp eleman ki swadizan "entèlektyèl" sosyete nou an? alewè www.aa2004.org. Kanta pou patisipasyon Ayiti nan mouvman global pou REPARASYON an menm, se bliye sa. Ayisyen twò okipe ap make pa an plas nan reyinyon Hotel Montana pou diskite de "kriz". Ki kriz? Kriz fo mamit ke OEA deklare kòm priyorite nimewo 1 - selon enterè blan Meriken, blan Kanadyen, blan Franse.
Koze deremete 21 milya ke Lafrans vòlò nan men Ayiti (sòti 1825 rive 1922) a, se yon bagay ki klè kon dlo kòk. Si se jounen jodi a, yon prezidan Ayisyen reyisi soulve koze sa a ofisyèlman, se paske edikasyon "kolonize" nou te resevwa nan men "Frères de l'Instruction Chrétienne" yo, te bannou yon dividal jenerasyon zonbi ki toujou konfonn enterè yo ak enterè blan franse. Anpil "lidè" politik ak "entèlektyèl" nou yo soufri yon kriz idantite. Yo aji tankou "franse nwa", jan Frantz Fanon esplike nan liv li a "Peau noire, masques blancs".
Mezanmi, mwen rete kwè nou gen yon kriz reyèl nan sosyete nou an. Men, se pa fo kriz ke sektè reyaksyonè yo ap alimante a, se yon kriz vizyon. Vizyon ki pou ede nou priyorize aksyon nou anfavè NASYON an - 10 milyon Ayisyen vivan(8 anndan, 2 deyò) epi plizyè milyon jenerasyon k ap vini yo.
Nan moman aktyèl la, Ayisyen pa ta dwe ap gaspiye enèji nan alimante konfli ant yon gouvènman ki monte opouvwa nan eleksyon epi yon opozisyon ki klèman sou lobidyans IRI ak lòt gwoup ekstrèm dwat reyaksyonè. Ant laprès epi gouvènman an, ant ONG epi gouvènman an.
Gen yon tan pou chak bagay. Gouvènman aktyèl la chaje ak defo. Si nou gade jan li jere dosye Lajistis la, dosye Privatizasyon an, menm dosye selebrasyon bisantnè revolisyon anti-esklavajis lan, nou kapab di nou pa satisfè.
Mèzalò ! Fòk nou monte pi wo pou nou gade kote nou sòti epi kote nou vle ale anvan nou kouri ap voye kout wòch nan tout direksyon kont li.
Daprè mwenmenm, se erè fondamantal sa a ke anpil nèg nan sektè pwogresis lan kontinye ap komèt.
Paregzanp: Dosye Lame D Ayiti a
Jiskaprezan gouvènman aktyèl la poko janm pran inisyativ ki pou asire li ke lame kraze zo a pap janm retounen sou moun ankò. Lwa poko janm pase pou regle sa. Annatandan, detanzantan nou wè sektè Ozetazini ki te toujou konn sèvi ak Lame sa a pou li mete osnon desann diktatè lè li vle nan peyi nou, ap bay siyon ke vizyon li se retounen ak lame sa a ankò. Alewè Washington Post, 2 fevriye 2001 ak L'Actualité 15 mas 2003.
Nan kontèks goumen pou Ayiti vin genyen yon sosyete k ap evolye sou baz demokratik tout bon vre, retou lame a se pi gwo danje ki pandye sou tèt nou.
1) paske depi Pòtoprens gen 3 tank, ou mèt sote ponpe koudeta ap kontinye fèt detanzantan. Paske Jeneral Lame sa a ap toujou sou lobidyans Etazini ki ap founi yo zam, ekipman, antrenman elatriye. E Sa pa nan anjannda Etazini pou eskanp sosyete nou an chanje (Ni klas k ap dirije biznis Etazini an, ni klas k ap dirije biznis Domikani an, ni klas k ap dirije biznis Ayiti an, pa bezwen chanje eskanp fondamantal APARTHEID makiye k ap boloze nan peyi nou an).
2) paske lame reprezante yon tantasyon ki twò fò pou nèg ki gen anbisyon prezidan sèvi ak li pou yo - fè yon kou - sou chèz boure a.
Kidonk, kanmarad, men poukisa, mwen kwè refleksyon sou 200 zan nasyon an dwe fikse sou kèk kesyon fondamantal - olye de chirepit atifisyèl ke yo vle okipe lespri n ak yo sètansi yo.
Kesyon Fondamantal:
1) Pouvwa Majoritè Demokratik - ap vin enposib si Lame retounen sou moun ankò
2) Si Tradisyon Chanjman Pouvwa San Vyolans lan koupe (7 fevriye 1995, 7 fevriye 2001), n ap fè yon bak ki difisil anpil pou nou rekipere.
3)Priyorite moman an, se refize lojik gaspiye tan ak enèji nasyon an nan negosiyasyon pèlentèt ke OEA ap mennen yo - epi ede nasyon an fokis sou sa ki enpòtan tout bon vre pou lavni li.
4)Ayiti bezwen gwo envestisman pou enfrastrikti - (envestisman ki p at janm fèt, ni sou tan lakoloni, ni sou lokipasyon, ni alepòk dikdati militè yo). Envestisman sa yo pa p janm rive fèt toutotan Ayisyen kontinye ede blan yo kenbe nou nan fo kriz tout lasentjounen.
Eskize mwen se mesaj sa twò long. Men, vye fanmi m yo, mwen kwè li vo lapenn pou nou tanmen diskisyon nan sans sa a.
respè,
Jafrikayiti
«Depi nan Ginen bon nèg ap ede nèg!»
http://www.i-port.net/sd-in-j/
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
  #2 (permalink)    
Old 04-23-03, 07:32 PM
KAKAKOK's Avatar
KAKAKOK KAKAKOK is offline
Myotonic Dystrophy

KAKAKOK's Blog
KAKAKOK is on a distinguished road
JAF KAKAKOK PA KONNEN LONGE DWET OU ??????

JAF,
Mwen pa kwe ou konnen longe dwet kakakok tout ! Men ni oumen ni mwenmenm nou konnen longe dwet baron lavalas yo.
Kakakok ap di'w kouraj ! mene le bon konba de la fwa.Listwa genyen pou ba yonn nan nou rezon. Neg kap goumen pou lage gwo lajan nan men volo ak di fe yon ti kanpo neg yo manke serye pou jere gwo lajan. Nan peyi kote gwo machin ak gwo tes pou mezire longe dwet vakabon derefize remet yo menm lajan yo prete .
Mwen konnen gwo baron lavalas yo pa deye lajan tout bonre yap chache detounen latansyon konbatan serye. Yo fe ke itilize yon koz ki jis ki nob . Neg ou yo konnen yo pa genyen ni moral, ni volonte politik,ni capasite pou jere yon gwo lajan konsa.
eske ou konnen pov jaf kote lajan wout kafou a pase ? eske ou konnen ki kote ljan vwam lan pase ? eske ou konnen ki kote lajan anba tab gaz shell nan okap la pase ?40$ anthony Desources la ?
kesyon kakakok la rete san repons koman lage 21 milya nan men neg ki paka jere 40 dola ? Nan yon fich 60 dola gaz li koule 40 anba tab .
Mwen konnen ou pral pase yon move moman ak repons kkkok la se sa ki fe nal sere nan yon ti salon " an noupale san kkkok "foutwontpounou ,marc ak wou "
Boyisit yo pa bay babouket tout ka pale !
Si nenpot neg genyen grenn copy and then paste repons kakakok la nan ti salon sila ' ANOUPALE haitiforever " yap efase'l yap anpeche'w monte sou site sila.
SE TI SALON KOTE JAF, FOUFEMWONT AK MARC FE GWO MASTBASYON POLITIK. KOTE YO PA TROUVE REPONS !
  #3 (permalink)    
Old 04-24-03, 12:32 AM
Marc Henri's Avatar
Marc Henri Marc Henri is offline
Registered User

Marc Henri's Blog
Marc Henri is on a distinguished road
Kakakok
Permets-moi de t'informer une chose,je n'ai jamais été sur le forum dont tu parles et d'ailleurs j'ecris très mal le créole et je ne participe pas dans des forums autres que OPLpeople que celui-ci.
merci anpil!
  #4 (permalink)    
Old 04-24-03, 01:12 AM
jafrikayiti jafrikayiti is offline
Senior Member

jafrikayiti is on a distinguished road
J'étais moi aussi très étonné de lire le message du KKKòk, car s'il y a une discipline que je m'offre c'est celle d'éviter les "Chat room".
Si Monsieur KKKòk veut parler du forum de notre très distingué compatriote Guy S. Antoine au www.haitiforever.com, je crois qu'il se trompe aussi car je n'ai point échangé avec lui sur ce forum.
Marc-Henri, je t'ai écrit un message privé t'avertissant que certains énergumènes de l'extrême droite Haitienne ne reculent devant aucun style de combat. Ils ont depuis très longtemps adopté cette stratégie d'envoi de virus, de subtilisation de noms de personnes connus pour bombarder le net de messages odieux. Est-ce ainsi que le forum de Metropole du fermer les portes. Et moi-même, remarquant la mauvaise foi des administrateurs du site www.oplpeople.com, ai préféré ne plus y participer, ce depuis mon retrait annoncé publiquement il y a de cela plus d'un mois.
J'ai fait le choix de dire mes pensées hauts et forts - ce depuis mes premiers jours d'engagement dans la lutte que mêne mon peuple. Si je ne me cache point dans les forums publics - face à face, intervenant à la radio et à la télé tant en Kreyòl qu'en anglais ou en français, ce n'est pas sur le web que je donnerais l'opportunité aux lâches de se servir de mon nom pour créer la confusion.
Donc, KKKòk, ranmase ou !
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
  #5 (permalink)    
Old 04-24-03, 08:26 AM
KAKAKOK's Avatar
Myotonic Dystrophy

KAKAKOK's Blog
Je tire la reverence ! Semble-t-il que C'est un autre MArc. Jaf tu n'as meme pas eu le temps de lire ma reponse ses lavalassiens l'ont tout simplement effacee et du meme coup ferme mon acces.
On me bombarde aussi de virus ! Ecoute c'est pourquoi le silence est tres mauvais .Quand Marc Henry l'avait denonce nous avions garde le silence ! Il a vait raison ! Bon paulo l'avait passe en derision !
  #6 (permalink)    
Old 05-02-03, 02:41 PM
pashew pashew is offline
Junior Member

pashew is on a distinguished road
lajan restisyon-an

Lafrans pa oblije remet lajan-an direkteman bay gouvenman lavalas la, yo ka toujou remet nasyon zini lajan pou'l jere tankou lajan oil-for-food Irak la. yon neg pa oblije lavalas pou sipote sa ki bon ki jis e ki onet. Aristide te met fe di mil betiz , men si li di yon bagay ki nan avantaj peyi , se pou nou ka di rayi chen men di dan'l blan.
Alo` memm le` ou se yon lavalas, yon divalyeris yon convergence, mamm sosyete sivil, group 184 nou ka toujou tombe dako si peyi Lafrans dwe Haiti 21m e pi apre` na diskite ki enstitisyon san patipri ki ka jere kob la san magouiy.
Reply With Quote
  #7 (permalink)    
Old 05-03-03, 12:57 AM
Daniel Daniel is offline
Junior Member

Daniel is on a distinguished road
Merci cher compatriotes qui comprenez la situation actuelle d'Haiti et qui refusent d'etre pris dans le piege tendu par les enemis du peuple Haitiens. Le gouvernement Francais devrait faire son mea culpa et remettre l'argent au gouvernement actuel ou comme l'a metionne quelqu'un au Nations Unis. Les Zenglendos Francais de l'epoque ont fait des hold ups sur Haiti et doivent remetre l'argent et les biens voles d' Haiti. Il n'y a pas d'excuse, nous devons nous organizez et trouver un point commun la dignite et le respect de notre cher patrie. Ils veulent nous preocuper par des problemes de toutes sorte et nous empecher de commemorer notre bicentenaire. Soyons vigilant visant droit au but tout en evitant toute sorte de distraction. VEYE VOLE YO! Lets stay focus on the issue the French will be forced to return to Haiti all that they have stolen. C'est triste de voir comment des soit disant leaders politique, des gens eduques qui ont lu l'histoire d'Haiti defendre le gouvernement Francais. Ils deviennet fous et incenses. Au lieu de trouver une solution commune pour le development d'Haiti, ils se joignent par la seule chose commune qui est leur haine pour president Aristide. Le probleme n'est pas Aristide c'est 2004 la commemoration de notre independance! Si le gouvernement Francais continue a agir de la sorte vis a vis d'Haiti en demandant aux touristes de s'abstenir d'Haiti nous autre Haitiens, specialement la diaspora Haitienne devons pas visiter la France et encourager nos amis de ne pas aller la bas. Il nous faut le respect mutuel. PA OKIPE ZOT, AN NOU OGANIZE FET INDEPANDANS NOU. Vous vous rapellez que tout a commencer a la veille de la fete de notre bicolore le 17 novembre 2002 dernier lorsque des acteurs teleguides de la Convergence/ Opposition ce sont rendus au Cap Haitien pour lance la campagne de destabilization et cree des evenements qui devaient nous conduire vers une ocupation "Dominicano-Americaine" en guise de comemoration d'independence. Heuresement Dieu a permis au peuple Haitien de voir le 1er Janvier 2003. Merci courageux et intelligent compatriotes Haitiens et vous autres amis d'Haiti qui comprenez le jeu des ex colons et qui denoncent les magrouilles "ZATRAPS" Nous devons trouvez une formule pour recuperer nos biens que nos ancetres nous ont laissez comme heritage
Daniel ulysse
Reply With Quote
  #8 (permalink)    
Old 05-03-03, 03:12 AM
KAKAKOK's Avatar
Myotonic Dystrophy

KAKAKOK's Blog
BANN ALOUFA SISPANN VANN KONSYANS NOU POU LAJAN !
TAIPEI (Reuters) - Taiwan President Chen Shui-bian has decided to postpone a scheduled visit to Central America due to the island's spreading SARS (news - web sites) virus, his office said on Saturday.
Post New Thread  Follow up
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:
Advanced Search
Display Modes
Posting Rules