Search the Web 
Subjects: 30,682 | Messages: 65,617 | Mp3s: 0 | Videos: 103 | Members: 17,133 | Online: 53 | Newest : Haitistream
Haitiwebs Home english  français  faq  contact us
Go to Haitiwebs Chat
Calendar Search Mark Forums Read
New version is up
Registration and new posts are being accepted at http://www.haitiwebs.com
Latest Top News ::.. November 28 - La femme d'un commissaire de police enlevée et exécutée November 28 - Boulos réhabilité par le Sénat Wal-Mart (Haitian) Employee Trampled to Death Choléra: 389 morts au Zimbabwe, l'épidémie prend une "dimension régionale" November 21 - Entretien Preval-Obama Patrick Gaspard: Obama's Political Director Décès d'une éminente éducatrice spéciale et féministe haïtienne Grande gueule et bonne conscience Le Génie scolaire s'en lave les mains Clairmélie Noga, une histoire, une vie

Follow up

LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1 (permalink)    
Old 09-13-08, 12:52 PM
KAKAKOK's Avatar
KAKAKOK KAKAKOK is offline
Myotonic Dystrophy

KAKAKOK's Blog
Credits: 91,431
KAKAKOK is on a distinguished road
Sos Pou Ede 10 Fanmi Voye Ti Moun Yo Lekol Nan Mwa Oktob La !

Nan Kad Sila Sou Lot Sit Kakaok Lanse Yon Apel Pou Kole Zepol Nan Yon Aksyon Kolektif E Direk !
Nenpot Moun Ki Genyen Kontak Ak Majista Kabare A Antre Kontak Rapid Ak Kakakok !
Sou Sit La Fe Nou Konnen...
Nou Paka Rebati Ayiti ! Nou Pa Ka Ref Pon...men Nou Vle Ede 10 Fanmi Antre Ti Moune Lekol ...mwen Bouke Pale Anpil Mwen Vle Fe Yon Bagay !
  #2 (permalink)    
Old 09-13-08, 06:27 PM
kabaret's Avatar
kabaret kabaret is offline
Registered User

Currently in Haitiwebs Chat
Credits: 128,100
kabaret is on a distinguished road
if you are serious i could get you his number kote lot sit la
  #3 (permalink)    
Old 09-13-08, 06:44 PM
KAKAKOK's Avatar
Myotonic Dystrophy

KAKAKOK's Blog
ke map ranse ou pa pwan chans banm mwen numero a ~
Zanmi kamarad annou sispann ranse ! Jounen jodia annou itilize net la pou nou pote yon sekou ba pep la...ki nan kk !
Nou se yon pep tet chaje ! selila nou itilize pou fe kidnapaj ! entenet ti medanm nou itilize pou fe bouzen ! jounen jodia annou pote sekou ! annou kole zepol ak peyi a ki nan kk !

Last edited by KAKAKOK : 09-13-08 at 09:55 PM. Reason: Automerged Doublepost
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
  #4 (permalink)    
Old 09-16-08, 12:00 PM
KAKAKOK's Avatar
Myotonic Dystrophy

KAKAKOK's Blog
Quote:
Originally Posted by kabaret View Post
if you are serious i could get you his number kote lot sit la
Ki sa mwen dwe fe pou konpwann mwen serye "??Si betizye dapwe woumwn ki moun mwen bezwen betizye la.. Oumenm ?? majistra a????? ou byen ki chape anba gwo delij yo???????
Pou enfomasyon oumenm malgre dan pa batize,...se vre mwen konn betizye polisyem mawon...Men moun ki konnen byen ..Mwen pa jan betzye pep menm lo yo fe move chwa !!!!!!!!
Si ou vle konya ou met fe mwen jwen nimewo sitoyen an !
  #5 (permalink)    
Old 09-16-08, 01:12 PM
kabaret's Avatar
Registered User

go to this web siteASTAK.ORG
this organization is kabaret anyone on this site could give you his number
  #6 (permalink)    
Old 09-17-08, 03:53 PM
kabaret's Avatar
Registered User

eske ou jwen majistra
  #7 (permalink)    
Old 09-29-08, 08:49 PM
schwacks schwacks is offline
Registered User

Credits: 854
schwacks is on a distinguished road
salut a tout mes chaumeurs du monde mon nom c est:ERNSO je suis de port au prince mais je vis a l exterieur du pays , comme je ne peux pas vous envoyer de largent mais je peux vous faire beneficier de quelque chose qui chanjera vote situacion economique.il est temps de savoir que vous pouvez gagner de largent sur internet , sans avoir besoin d une carte de credit comment?il y a 5 mois de cela que je decouvre des sites d internet ki paient pour lire des emails et faire inscrire aux autres , si vous ne croyer pas essaie pour voir la verite , j ai gagné 80 dolars par mois sur un site web ,et je travaille pour 4 sites je vous laisse les link pour pouvoir inscrire (site1) AglocoMails ™ | Own the Internet la plus belle de ca c est que c est gratuite la insripcion et tout est gratuit (site 2) BuxPtr.com - earn from home&have fun&BuxPtr.com et vou n avez a payer 1 peni jamias , seulement vous devez avoir acces a un ordinateur avec conenction d internet y c est toutmes amis je vous laisse les link (site 3)LeePubli, Ganar dinero en Internet leyendo mails, haciendo clicks, visitando webs o por registrarte NB: inscrire dans ces link significa que je suis la personne qui vous a referé a ces sites et vous aurrez un % dans mes gains .(site 4) Bux.to | .view .click .make money y inscrire y faite inscrire vos amis lamizè fini pou nou ti mesye.pour etre plus confiant je vous laisse mon email schwwacks@hotmail.com
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Post New Thread  Follow up
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:
Advanced Search
Display Modes
Posting Rules