Search the Web 
Subjects: 30,445 | Messages: 65,009 | Mp3s: 972 | Videos: 103 | Members: 16,793 | Online: 85 | Newest : Jackdude
Haitiwebs Home english  français  register  faq  contact us
Go to Haitiwebs Chat     Register   
Calendar Search Mark Forums Read
Le Football Notre sport favori. Chez nous et internationalement, vos impressions sur une équipe ou un joueur.
Welcome to the Foire d'Opinions Haitiennes forums.
You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!
If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.
Latest Top News ::.. Où est passé le Nouveau Contrat Social du groupe des 184 ? Boulos, vous nous manquez! Le Grand Sud démasqué Quatre policiers mis en isolement Les perles sont éternelles MIAMI / Un concert pour venir en aide aux sinistrés d'Haïti ! Le Marché en fer ou marché Vallières : une nouvelle catastrophe… annoncée ! La promotion socio-économique des femmes via Internet A quand le renouvellement du tiers du Sénat? Appel urgent! pour voler au secours d'Haïti

Follow up

LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1 (permalink)    
Old 09-29-04, 10:41 AM
Marc Henri's Avatar
Marc Henri Marc Henri is offline
Registered User

Marc Henri's Blog
Marc Henri is on a distinguished road
Papa Dessalines est-il fâché contre nous!

Papa Dessalines est-il fâché contre nous!
Le chef des Héros de l?indépendance a été assassiné par ses frères d?armes deux ans après la victorieuse bataille pour l?indépendance d?Haïti .Depuis , Haïti est devenue un pays instable tant que politique qu?économique.
En 2004, deux cents ans après avoir déclaré notre indépendance nationale, on dirait que nous sommes restés prisonniers d?une déchirure traumatique que l?on est incapables de s?en libérer. Ce traumatisme esclavagisme est imprégné dans notre mémoire collective et nous empêche d?arracher le bonheur. Face à cette souffrance politique, cette souffrance économique voire psychique, la résilience propose de construire dès aujourd?hui et suite à la catastrophe aux Gonaives, un processus de Libération nationale.
Il faut nous libérer de cette haine qui nous empêche d?avancer, de produire des biens et services. Il faut nous libérer de cette mentalité qui nous assassine. Notre pays est en péril. Libérons- nous de tout ce mal politique qui nous guette à chaque fois que nous avons fait un pas en avant pour nous forcer à faire un pas en arriere.
Aujourd?hui, après avoir lu la méditation de mon ami Karl sur le forum OPL. Je me suis demandé si Papa Dessalines était fâché contre nous. Pourquoi en cette année du Bicentenaire de l?indépendance Nationale. La ville des Gonaives qui demeure le berceau de l?indépendance d?Haïti se trouve ?t-elle aujourd?hui humiliée par une catastrophe naturelle facilitée par les humains et surtout par le laxisme etatique.Un État en perpetuel conflit politique avec sa population.
Papa Dessalines
Les Gonaiviens sont en train de pleurer
Vous êtes mort tristement
Tant d?haïtiens éplorés
Papa Dessalines , pourquoi ces tourments
On dirait que les haïtiens ne peuvent rien espérer
Plus de rêves pour les haïtiens en ce moment
Oh! Comment faire pénétrer Haïti dans le monde
Ou les haïtiens se tuent instantanément
Papa Dessalines , cette souffrance est immonde
Papa êtes-vous fâché contre le peuple haïtien
Depuis deux cents ans, nous traînons dans le monde
Je me demande si Haïti nous appartient.
  #2 (permalink)    
Old 09-29-04, 03:34 PM
anacarona anacarona is offline
Member

anacarona is on a distinguished road
Les Gonaiviens ont fait du dégât le jour de notre indépendance le 1. Janvier 2004.
Ce jour là devrait être inoubliable et tous les haitiens devraient prendre la rue en chantant, jouir notre liberté, faire la fête pendant toute la nuit(malgré notre misère). Il a fallu qu'on reste cacher chez soi!!! Malheureusement les Gonaiviens n'ont pas compris la signification du jour de l'indépendance.
Et bien mon cher Marc Papa Déssalines et ses courageux combattants viennent de verser beaucoup de larme sur cette ville qui devrait être le berceau de l'indépendance.
Anacarona
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
  #3 (permalink)    
Old 09-29-04, 05:05 PM
jafrikayiti jafrikayiti is offline
Senior Member

jafrikayiti is on a distinguished road
Konpatriyòt,
Souple annou evite tonbe nan koze kredi ki pral alimante sipèstisyon demoralizan ki pa p itil nou anyen.
Se vre gen yon koensidans anraje nan sa ki pase la a. Gonayiv, kafou lendepandans lan ki reprezante espas sakre selebrasyon bisantnè a, se limenm ki soufri kalamite sa a nan ane 2004 lan. E se limenm tou ki sèvi bourik pou mennen siklòn politik anbasadè peyi Lafrans lan te pwofetize yon semenn anvan sansinay Amyot Métayer a....
Malgre tout sa yon moun kapab chèche li nan sa ki pase semenn pase a. Li klè pa gen okenn mistè nan sa. Lavil Gonayiv te egspoze tankou tilezanj nou yo k ap mache toutouni nan lari pil fatra ekspoze devan tout kalite maladi.
Souple, pa tonbe nan pyèj pou nou blame moun lavil Gonayiv pou malè ki tonbe sou tèt yo jounen jodi a. Teyoloji katastwofis sa a, se sipèstisyon ki pa kanpe sou anyen.
Okontrè, jan anpil moun konprann sa jounen jodi a, se yon moman pou nou pote tout sekou nou kapab pou ede moun Gonayiv travèse move pasaj sa a nan lavi vil la. Epi fòk nou pran dispozisyon pou evite menm katastwòf sa yo rive nan lòt vil - kote ta ka gen plis dega toujou.
Mwen te Ayiti 1 janvye 2004 ansanm ak plizyè milyon moun ki te vle fete viktwa revolisyon anti-esklavajis lan ak anpil fyète. Wi, vagabondaj nan lavil Gonayiv se zak ki te bay repiyans... - Otobis men te ladan l lan pa menm gen tan rive Gonayiv pou selebrasyon yo. Rive Lestè nou wè machin ki t ap retounen - paske selebrasyon yo te pi kout ke sa yo te prevwa akòz van vyolans gang CIA peye fè dezòd yo....men mwen pap janm blame tout yon popilasyon pou zak kèk vagabon. Nan Pòtoprens tou, moun ki di yo se save, etidyan, "elit" te pran lari ap kraze brize tou jou sa a sou labanyè Grenn Nan Bounda....
Kisa ou vle...? Nou pa janm pran tan pataje moso listwa pèp nou an ak tout moun. Demannyè pou nou tout alawonnbadè ta konprann pou kisa ane 2004 sa a, jou 1 janvye sa a, se moman sakre yo ye nan lavi yon pèp. Moman ki pa dwe pwofane.
Li klè Papa Dessalines fache. Li pa fache paske nou gen chirepit antre nou. Li fache paske jouk jounen jodi a, nou kite sila yo ki gen papa yo ki te an Afrik yo, toutouni, kouvri ak labou, san dlo pou yo bwè, san lopital ki pou ba yo laswenyay....epi sa ki pi grav la, nou pran sòlda kolon rasis vin poze sele nan mitan lekòl yo.
Men Papa Dessalines gen lontan l ap pran pasyans ak nou. Se pitit li nou ye. Li pa ka ni rayi nou, ni voye madichon sou nou....se tann l ap tann nou resi reyalize lè a rive pou nou defann eritaj li kite pou nou - apre anpil, anpil, anpil sakrifis.
Ayiti pap peri !
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
  #4 (permalink)    
Old 09-29-04, 05:55 PM
Marc Henri's Avatar
Registered User

Marc Henri's Blog
Anacarona,
Je ne veux pas juger les gens des Gonaives pour ce qui s'etait passé . Ils ne sont pas coupables . Il avait seulement une centaine de gonaiviens qui provoquaient le désordre dans cette belle ville , de septembre 2003 au 29 fevrier 2004. On ne peut pas blamer toute une population des mefaits de quelques dizaines de voyous.Non, je refuse de blamer tout ce beau monde là. C'est l'armée canibale qui est coupable pas le peuple des Gonaives. Il faut se rappeler qu'ils etaient des milliers sur la Place de l'independance le 1 er Janvier 2004.
Par ailleurs, j'ai imploré papa Dessalines parce que je voulais juste que l'on y reflechisse sur ces catastrophes et ces conflits politiques. En effet, J'en suis certain que Papa Dessalines n'est pas du tout fier de nous. C'est pourquoi je lui dis que nous avons fait des choses horribles depuis notre independance. Voilà!
Jafri,
Nous ne tombons dans le piege, en tout cas , pas moi. J'ai fait une reflexion, c'est tout!
N'est-ce pas une drôle de coincidence en cette année du bicentenaire; Catastrophe-tutelle etc...
  #5 (permalink)    
Old 09-30-04, 01:01 PM
Rodlam Rodlam is offline
Senior Member

Rodlam is on a distinguished road
Jaf
Nou pap tombe nan superstityon men ayiti seyo peyi ki drol anpil.Mwen konprann eksplikatyon ke Jean Erich bay sou koz desas la.Men genyen yon seri de bagay kap pase sou la te`ki merite moun medite sou yo.Se bagay moun pa janm we`.Jeanne pa frape kote mwen ye nan Florida direkteman ,men lannwit siklonn lan mwen te reyelman inkyete,wap mande ki jan yon moun kite nan gonayiv te santi li.Genyen yon konparezon ki fet ant degat ki pase an Dominikani kote la pli ya te tombe plis e sa ki pase an ayiti.10 moun mouri an Dominikani tandi kan ayiti genyen plisye milye.
Reply With Quote
  #6 (permalink)    
Old 09-30-04, 03:28 PM
Rodlam Rodlam is offline
Senior Member

Ayiti genyen yon bagay ak 9-22;fok nou pa blye genyen yon nonm mistyk yo te rele Francois Duvalier ki te konn fe`gro fet chaq 22 Septembre.Si o zeta zuni 9-11 se yon dat ke yo pap janm blye,ayityen genyen yon kalite date pou yo pa jwe ak yo.1er janvier se yon nan yo.Genyen anpil bagay nou rele yo sipersitityon se paske nou paka konprann yo.22-11=11.Genyen de bagay mwen pe` diyo;men se veye e prye.e gade syel la.
Reply With Quote
  #7 (permalink)    
Old 09-30-04, 06:42 PM
Marc Henri's Avatar
Registered User

Marc Henri's Blog
Rodlam,
Mwen tap tandé yon ti cozé lan yon radio. Gin yon historien ki bon anpil ki residé lan monreal. Misié di ké gin yon bagay konsa ki té pasé lan gonaives dejà. Mouché sa , fé nou tandé yon ti gramoun mistic ki di de gabay drole sou mistic et catastrophe en Haiti. A cet égard, j'aimerais demander à Jafri ce qui s'etait vraiment passé à Miragoane. Istorien té di de bagay sou etan de miragoane. Mwen pa konin trope voudou , mwen kwé ké bagay yo mongonnin toutbon lan sak ki passé la caille nou.
Anplis, yo dim ké lwa te aidé heros de l'independance gin bataille des Vertieres ya en 1803. Si tel est le cas. hum, hum, main lan machwé.
malé , granmoun yo dim pa palé tandé , malé....hum!
  #8 (permalink)    
Old 10-01-04, 11:36 AM
Rodlam Rodlam is offline
Senior Member

Marc Henri;
Mon che` ou met tande tout bagay ayiti se yon peyi ki genyen yon seri de bagay ke moun paka di yo pa eksiste.Mwen pa yon vaudouisan men bagay ki te fet Bois Caiman se pa yon seremoni selman pou motive esklav yo li te ye.Alo` ayityen ki refize rekonet kilti yo,istwa yo se bagay ki gade yo.mwen pap pale selman de catstrophe ki frape Gonaiv lan ki se yon fenomen naturel ki amplifie pa erosyon.map pale de bagay ke moun ki konnen peyi ya rekonet ke genyen de bagay ke nou merite respekte.Loa se pa yo kont de fe yo ye.Mwen kap pale ave w la mwenasiste tortionman yon fanm paisib tankou yon kouleuv le` yon lwa montel.se pa bagay natirel ditou.Genyen anpil fenomen ke la syans pa eksplike.Alo fok ayityen fe` atentyon.
Reply With Quote
  #9 (permalink)    
Old 10-01-04, 11:55 AM
Marc Henri's Avatar
Registered User

Marc Henri's Blog
Oct 01th (Fri) 2004
Les miracles du vaudou sont-ils réels?
Posted in :: General
On lui amena à Jésus Christ beaucoup de gens possédés de démons; et il expulsa les
esprits d?une parole, et il guérit tous ceux qui allaient mal. « Matthieu 8 :16 »
Jésus se réveilla et réprimanda le vent et dit à mer; Silence! Tais ?toi! Et le vent
tomba, et un grand calme se fit. ( Marc 4 :39). Que pensez-vous de ces déclarations?
Croyez-vous qu?elles décrivent des faits réels, historiques, ou ne sont-elles pour
vous que des allégories, des mythes?
Rodlam,
Je viens de poster un texte sur les miracles de Jésus. Je suis embrouillé. Je sais qu'il y a des phénomènes naturelles comme l'ouragan Jeanne aux Gonaives causés par l'érosion. Je le sais. Cependant, il ne faut pas oublier non plus dans l'entrevue que m'a accordée Jean Erich René, il a fait mention d'une commune qui a été grandement touchée par cette inondation et il a parlé du mysticisme aigu dans cette zone.
Cher Rodlam
Aidez-moi à comprendre ces choses. Merci à l'avance.
Si tu veux commenter mon article, fais le sur Allô Montréal. Et dis moi sur ce que tu penses de cette phrase de Jésus :
Jésus se réveilla et réprimanda le vent et dit à mer; Silence! Tais ?toi! Et le vent
tomba, et un grand calme se fit. ( Marc 4 :39). Que pensez-vous de ces déclarations?
Rodlam, je crois que j?ai attrapé le virus de la superstition .
Pour aller à Allô Montréal; Vous avez trois choix; Cliquez sur Allô Montréal à droite de l'ecran ou ;__________________
http://www.haitiwebs.com/mh/ et egalement vous pouvez cliquer sur WWW qui se trouve à bas de cet article perso Marc Henri
  #10 (permalink)    
Old 10-01-04, 12:53 PM
jafrikayiti jafrikayiti is offline
Senior Member

jafrikayiti is on a distinguished road
Messieurs avec un peu de mensonge ici, un peu d'hystérie là on peu créer toute sortes d'illusions.
Paregzanp Rodlam ki sa 22 septanm gen arevwa ak katastwòf siklòn Jàn lage nan peyi a?
Se depi 17-18 septanm wi dega yo fèt.
Kidonk, mesyedam, noumenm ki te gen chans pase sou ban lekòl, si nou kontinye ap ankouraje malere rachonnen granmoun pòv nan peyi a sou akizasyon yo se "lougawou" - yon sipèstisyon blan franse ki vini ak li sou zile a fin abandone depi lontan....
Si nou vle pèdi tan ak enèji nou nan listwa kont tankou Moyiz ki koupe Lanmè 2 bout ....se zafè ki regade nou.
Pandanstan moun ki òganize yo mete strikti solid nan peyi yo pou moun vwayaje pa bezwen konte ni sou Air Lougawou, ni sou Sekoudisyèl pou pote sove lavi fanmi yo lè malè frape lakay yo. Yo gen kò ponpye, yo gen òganizasyon doktè benevòl elatriye...
Noumenm doktè pretansye sispèstisye nou yo, se Pòtoprens yo rete ap rakonte listwakont sou kantite dyab ki genyen nan Latibonit...pandanstan doktè Kiben kontinye ede vye fanmi nou yo.
Nou pa remake se bann listwa san pye san tèt sa yo ki paralize nou. Fè Ayisyen pè Ayisyen parèy li pou granmesi.
Vye frè m yo, wi gen fenomèn moun poko konprann, poko ka esplike ak mo nou genyen aladispozisyon nou jiskaprezan. Men, lèe yo moun poko konprann yon bagay, se pa envante pou li envante yon esplikasyon tèt bòbèch pou li. Se di "fenomèn sa a mwen poko konprann li". Si se pa sa, nou fenk kare pèdi tan sou chimen tenten.
Paregzanp Rodlam palede yon moun pezib ki tòdye tankou koulèv lè lwa pran li. Epi? kisa sa pwouve?
Èske nou pa konnen gen anpil reyaksyon yon moun fè ak kò li, apati stimilasyon sèvo a, jiskaprezan konesans limite lèzòm paka esplike aklè. Gen yon epòk, moun ki soufri maladi malkadi, yo te kwè se dyab ki akapare yo tou. Lè yon moun dwoge li viv anpil ilizyon ki sanble reyalite, li fè bagay li pa kwè li te ka fè. Alòs, se fouye pou nou kontinye fouye pou nou konprann fenomèn sa yo. Se pa fè parès kouri pran teyori bèl mèvèy tout pwofitè ki pa janm vle admèt yo pa konnen.
Ala yon pwovèb ta itil nou sa a, si nou te vle adopte sajès ki ladan l lan: "mwen konnen m pa konnen".
Respè,
Se fanm ak gason ki responsab degradasyon anviwonman an. Se fanm ak gason ki pou repare l. Kite lespri yo an repo fout ! Yo pa koupab.
Reply With Quote
Post New Thread  Follow up
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:
Advanced Search
Display Modes
Posting Rules