03-19-06, 04:56 PM
|  | Senior Member | | | | oh quel frekansite!
Kisa bouch mwen genyen? Ou rekonet mwen?...you said it like I have aristide's mouth lol !!
You mean you don't like the way I talk? is that it?....well, I'm glad you got used to it !c0001 I don't even swear that much..I've seen worst here!
__________________ If you can't beat them, arrange to have them beaten | | 
03-19-06, 05:03 PM
|  | La plus belle | | | | Quote: |
Originally Posted by Spoonie I don't even swear that much. | c karem everybody is behaving, including me, I don't answer most of the post, mwen pa vle goumen trop.
__________________ TiCam La vie n’est pas une crainte mais plutôt une espérance. | | 
03-19-06, 05:10 PM
|  | Registered User | | | | Quote: |
Originally Posted by TiCam Babe, you proved yourself already. You're smart on my list. |
What do you want to do with a list of smart people ?
__________________ | | 
03-19-06, 06:02 PM
|  | La plus belle | | | | | You will never know Al.
__________________ TiCam La vie n’est pas une crainte mais plutôt une espérance. | | 
03-20-06, 01:14 AM
|  | Registered User | | | | lol. Je t'ai posé la question pour le bien dHaiti : si je comprends ce que tu es en train de faire, peut-être que je pourrai le faire aussi et sûrement ça aidera, plus tard, à développer Haiti !
Tu ne veux donc pas développer Haiti? Soit. Dommage.
LOL! je dois en conclure que tu as un agenda caché.
__________________ | | 
03-20-06, 10:10 AM
Originally Posted by Al Saqr lol. Je t'ai posé la question pour le bien dHaiti : si je comprends ce que tu es en train de faire, peut-être que je pourrai le faire aussi et sûrement ça aidera, plus tard, à développer Haiti !
Tu ne veux donc pas développer Haiti? Soit. Dommage.
LOL! je dois en conclure que tu as un agenda caché. | Une question/reponse concernant spoonie est pour le bien d'Haiti? lol. Al, je suis certainement Halle Berry. grinnn
03-20-06, 11:39 AM
|  | Registered User | | | | Quote: |
Originally Posted by TiCam Une question/reponse concernant spoonie est pour le bien d'Haiti? lol. Al, je suis certainement Halle Berry. grinnn |
Spoonie est importante oui ne dis pas n'importe quoi  je te croyais plus sérieuse...
Sincèrement, peux-tu me répondre ?
__________________ | | 
03-20-06, 02:08 PM
Originally Posted by Al Saqr Spoonie est importante oui ne dis pas n'importe quoi  je te croyais plus sérieuse...
Sincèrement, peux-tu me répondre ? |
Al, here we go again with your insinuation, what you said above is a low blow, une basse calomnie, dw0 and I am sure you already sent a pager to Spoonie to join your bloodie battlefield against me, as usual. "You're smart on my list" as I stated to Spoonie concerns only Spoonie CELA NE CONCERNE PAS LE PAYS
03-20-06, 03:11 PM
|  | Registered User | | | | Non, cela ne concerne peut-être pas le pays, mais ta base de données oui!
Toutes les personnes que tu as enregistrées peuvent être intéressantes lol.
Bon bon bon je propose qu'on arrête là, bye bye bye
__________________ | | 
03-20-06, 04:00 PM
|  | La plus belle | | | | | Al, that expression is a cliché, its not an exact expression (in case you did not understand), it doesn?t mean that I have a list of smart people or women registered anywhere. If you did not understand it that way, I?m sorry for being impatient.
__________________ TiCam La vie n’est pas une crainte mais plutôt une espérance. | | | Thread Tools | Search this Thread | | | | | Display Modes | Linear Mode | Posting Rules | You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code is Off Points Per Thread View: 2.00 Points Per Thread: 15.00 Points Per Reply: 5.00 | | | Similar Threads | | Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post | | test | haitiwebs | Soccer Events Calendar | 0 | 10-10-06 11:30 PM | | Hello . This is a Test | bogene2020 | General Discussions | 0 | 11-29-05 06:51 PM | | [07-01-05] Test | panoramix | Pre-Game Reports/Polls/ Bets | 0 | 06-27-05 07:04 PM | |